۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه هایتک اعلام کرد؛

استقبال دانشجویان هایتک کرمان از جشنواره حرکت طی سال های اخیر

استقبال دانشجویان هایتک کرمان از جشنواره حرکت طی سال های اخیر

کرمان- معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته گفت: جشنواره حرکت در سال های اخیر مورد استقبال خوب دانشجویان هایتک کرمان قرارگرفته و امیدوارم امسال نیز چنین شود.

روح الله فدایی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره حرکت رویداد نخبگانی کشور و مورد حمایت بنیاد ملی نخبگان است.

وی افزود: این جشنواره با هدف ایجاد هم‌افزایی و به نمایش گذاشتن ایده‌ها و طرح‌های جهت‌یاب انجمن‌های علمی برتر برنامه ریزی شده است.

فدایی نژاد بیان کرد: جشنواره حرکت باعث ایجاد انگیزه برای ورود دانشجویان و نشاط برای آنها به ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی سطح کشور می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته یادآور شد: جشنواره حرکت سالی یک بار در یکی از دانشگاه‌های کشور به اجرا درمی‌آید.

وی تصریح کرد: امسال هفدهمین جشنواره بین المللی حرکت، با تأکید بر هم افزایی، تکثیر ایده‌های خالق و ایجاد انگیزه و نشاط، در انجمن‌های علمی دانشجویی برگزار می‌شود.

فدایی نژاد افزود: این جشنواره درواقع رویدادی برای رقابت و عرضه دستاوردهای برتر علمی دانشجویان، در قالب فعالیت‌های گروهی در انجمن‌های علمی دانشجویی به شمار می‌رود.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین تقدیر از انجمن‌ها و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و تقویت فعالیت‌های بین رشته‌ای از دیگر اهداف این جشنواره است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته اظهار کرد: بخش‌های هفدهمین جشنواره بین المللی حرکت شامل رقابتی، نمایشگاهی و بین الملل است.

وی ادامه داد: دریافت آثار دانشگاه‌ها از طریق سامانه جشنواره در شهریور و مهر سال جاری انجام خواهد شد.

فدایی نژاد تاکید کرد: هر اثر باید گزارشی از فعالیت‌ها یا دستاوردهای علمی در حوزه رقابتی مرتبط باشد.

وی افزود: فعالیت‌های گزارش شده باید در فاصله زمانی اول خرداد ۱۴۰۲ تا پایان خرداد ۱۴۰۳ انجام شده باشد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ است.

فدایی نژاد اظهار کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره، انجمن‌ها و دانشجویان برگزیده با دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی در هر یک از حوزه‌های رقابتی معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش‌های کتاب و اختراع کلیه دانشجویان می‌توانند به صورت فردی و حتی مجزا از انجمن علمی شرکت کنند.

فدایی نژاد یادآور شد: جشنواره حرکت در سال‌های اخیر مورد استقبال خوب دانشجویان هایتک کرمان قرار گرفته و حائز رتبه نیز شده‌اند و امیدوارم امسال نیز از هفدهمین دوره این جشنواره استقبال بسیار خوبی انجام شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در پایان گفت: دانشجویان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، در روزهای کاری به اداره فرهنگی دانشگاه هایتک مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود: آدرس سایت جشنواره به نشانی https://harekat.farnama.net/ و شیوه نامه اجرایی هفدهیمن دوره جشنواره بین المللی حرکت نیز از طریق لینک پیوست قابل دریافت است.

کد خبر 6194459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha